Love

Hej alla underbara! 

Det har händ så mycket på så lite tid och jag vet inte vart jag ska börja. 


Jag bara älskar det jag gör och njuter till 1000 i den stadiet i mitt liv. 


Snart ska jag till Stockholm vart det blir utgång för att idag är det Fredag! 


Jag har träffat så många nya människor och livet just nu bjuder på det efterlängtade möjligheterna. 


Jag trodde verkligen aldrig på det och jag var jätte rädd för nya saker💋

Nu är jag inte rädd och är super stolt över mitt val i livet. 


Vem kunde gissa att livet hade så många överraskningar kvar att erbjuda.


❤️



Jag ska ha lite roligheter de två dagarna här och sen så är det dax att besöka min älskade Dubai!



Som jag har längtad! 
Jag har mycket att göra där! 
 


Och det börjar med min kommande fram. 
Jag ska ut så fort jag har anländ till Hotelet. 

Det var så fantastiska förra gången att jag har inte viljat prata om det för att jag trodde inte på det själv! 


Nu vet jag inte om det kan bli bättre än så här! 
Det var mera än vad ord kan någonsin beskriva det!



Det finns inga ord. 
Jag sluter igen ögonen och det tar mig direkt där mmmmmm......man njuter och låter den tar en lång lång lång från här! 






Shhhhh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0