3 more to go!

Nu har jag gått ner 4 kg, men nu har jag bara 3 kg kvar att gå ner!
Kanske hinner jag tills på tisdag, att gå ner 1-2 kg  då kan jag komma in i mina kläder(förhoppningsvis..)
Jag måste säga att den här dieten har tagit hårt på mig, jag är hungrig jämt och ständigt.
Min mage kurrar konstaaaaaaaaaant!
Men då har jag lärt mig en läxa tills nästa gång jag stoppar i mig onödiga saker!
Jag är också yr från dieten, men jag är egentligen inte säker, så det måste jag undersöka!B-)
Jag är jätte stressad och min resfeber har satt igång.
Vilken tur att dom har satt igång med flygturerna, jag fick ett meddelande ang det från SAS imorse.
Så det ser bara fint ut!
Hoppas jag kommer ihåg att ta med mig allt som jag vill ta med mig, och inte bara massor av onödiga saker, som bara färdas fram och tillbaka från USA.
Varje gång jag åker någonstans tar jag alltid med mig enorma väskor, som bara är full med helt onödiga saker.
Den här gången måste det bli skillnad, för nu är det ändåså lag att det bara får vara 20kg som mest! ;o
Jag kan knappt bärga mig, jag är så pissless på den här staden, att jag tillochmed räknar sekunderna!









Här har ni mig som tränar!


Kraam!


Kommentarer
Postat av: Caisa

Skickligt!

2010-04-24 @ 18:54:32
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: frida

Men hjälp. Haha. Jag sitter här och gapar. Sjukt starkt gjort.



&tack så hemskt mycket för kommentaren. Hoppas att du får en fin kväll du också. Och att din resa blir alldeles fenomenalt fin!

2010-04-24 @ 19:00:21
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Anonym

професионално, хареса ми..

2010-05-06 @ 21:57:18
Postat av: Anonym

Shit Katia vilka skills!! :D



//En gammal klasskompis

2010-05-09 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0