Åååååå

Hhhhmmmmmm
Det känns konstigt i min huvud. Det måste var lågtryck ute

på bilden är det lågtryck för dem som inte vet vad det betyder.
 Det betyder att jag känner mig exakt så, som på bilden:
det snurrar i mitt huvud



eller min kropp säger att jag överdriver med att inte äta som man ska!!!

det kan också vara en elternativ



Åh, vad jag älskar vita stora böner....
Jag gör dem gudomligt gott.

Nu vet jag vad jag ska laga för mat ikväll.
Ska vissa bilder sen på det jag ska göra.

Jag skulle ta bilder igår men baterriet tog slut.
Nu har Stella kaddad baterriet så det blir perfekt.

Pöss, pöss nu ska jag och träna!!!
XxxxxxOoooooXxxxxxOooooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0