Äta

Nu ska jag göra lax i ugnen. Det är jätte gott och vi två älskar det. det tar bara 30 minuter med förberedningen!!


Sen som garnitura ska jag göra tigerräkor med vitlök mycket persilja och massor med starka kryddor.....


(inte mina bilder men jag kanske kan få Stella att ta några bilder, på maten)
Åh, det vattnas i munen.
Vi ska ha en liten sallad bredvid  bestående av mozzarela och tomater med persilja och riktig oliv olja som jag har fått ifrån Grekland som är hemma gjort.

 
Det kan man inte köpa får pengar (oliv oljan). Jag har letat och letat men till slut så fick jag människor som ville sälja åt mig för att de kände min släkt, bara därför.

Nu ska jag på affären, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0