Chicken Masala!

Ikväll så gjorde jag och Stella en snabb variant utav Chicken Masala!
Jag gjorde sallad, som var helt efter min egna smak och då allt var klart så satt jag mig ner med ett glas Ouzo och med ett jätte trevligt sällskap, Stellas!
Så idag njöt jag till max av våran middag.

Solen lyste igenom dom torkade grenarna på min tomt, men ändå kunde dom lysa upp glädjen i mig
om att det snart är vår.
Man blir helt vårinställd, när man ser alla små solstrålarna in i köket, ändå till kl8 på kvällen.
Vi satt vid matbordet i 2 timmar och pratade och pratade, och njöt av den goda maten=)
Jag kan knappt vänta tills jag tar fram grillen och sommarmöblerna ut!
Och när sommaren är här, då ska vi sitta(dom dagarna som vi är här i Sverige) och äta och njuta.
Stella påpekade just att jag säger njuta vääldigt mycket, men jag säger bara så eftersom jag längtar tills sommaren.


-Sommaren.....spelar ingen roll ;D

Kommentarer
Postat av: cammie

härliga bilder

2010-04-25 @ 22:29:43
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0