Det personligaste till er alla!

Snart ska jag träffa alla dom som jag skrev upp i mitt tidigare inlägg, haha!


 

Jag har längtat så, att få mitt liv tillbaka.
Jag har åffrat mycket, jag har förlorat mycket.
Men nu, nu är jag tillbaka, och jag ska aldrig någonsin låta någon man förstöra det för mig, igen.
För att man ska komma dit, där jag var, så krävs det mycket utav en.
Tappar taget för en endaste sekund, är det likadant som när man försvinner ur världen, för alltid.
Det tänker jag aldrig nåmer göra.
Jag vill inte ha livet jag lever här, men det är priset jag betalar, för att jag tappade taget för en endaste sekund och tillät någon annan att styra.
Jag har kämpat väldigt mycket för att komma tillbaka, och nu tänker jag göra det bästa utav det.

Till alla er därute..
 Har ni bestämt, och vet vad ni vill?
Håll tag i det, och tappa inte det!
Och det viktigaste låt aldrig, aldrig någon styra era drömmar!!
Det är ni som lever era liv, livet har inte en till serie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0