fantastiskt..............

Nu är vi klara med maten, och jag måste säga det att det smakade helt fantastisk!!!!!!

Min älskling vill inte vara med!
Ja, ett glas vin  gör suckse!
Jag mår lite bättre.
Maten var så stark att jag njöt enormt mycket.....
Jag smetade på både grön och röd chilli pasta och jalapeno.
Jag älskar stark mat.
Nåt roligt som jag kom på:
Jag var på vår restaurang med min älskling och då bästellde jag stark mat , och servitrisen frågade mig(för att hon förstod att jag är inte Svensk) 
-Vill du ha stark som för oss eller Svensk stark?
 Förstås på grund att jag älskar stark så svarade jag : Åå, som för er förstås jag tål mycket.

Ja, tjena. Jag trode att min tunga hade smält iväg av starkhet (vad än det var för en stark krydda)
och jag frågade min älskling:
- Ser jag konstig ut eller?
Hon skrattade och sa vadå då?!
 Jag trodde värkligen att jag skulle tappa tungan och bränna mina inre organer!
hehe tänk på vad ni beställer!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Tack och detsamma :)

2010-04-17 @ 20:53:05
URL: http://amandarosen.blogg.se/
Postat av: soofie

sv:taack :D dsm =) allt bra med dih ?

2010-04-17 @ 20:53:20
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0