Fel, fel, fel

Min silva, idag när jag gick på första träningen på löparbandet så gick jag 7km och min Silva, som jag så djupt rekommenderade åt er, visade bara 5 ½ km istället!
Så det betyder att den hade räknat bort ganska många steg från mig, jag kommer ihåg på sommaren då jag försökte slå mitt rekord. Jag försökte slå mitt rekord på  6 timmar så jag gick 7½ timmar,, och ändå kunde jag inte slå rekodrdet!
Så jag rekommenderar inte alls det!! Min mamma visade idag på Piteå tidningen, ett test som dom hade gjort idag, om stegräknare.
Och dom hade bedömt likadant som mig.
Den räknar bort steg!'
Nu ber jag om ursäkt för att jag rekomenderat något som är BAJSVÄRT!!!!!!
Tidningen rekomenderade något från Clas Ohlsons som ser ut så här


den ser exakt ut såhära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0