Film

Nu när ni vet vad vi ska se, så är det bara att önska er god natt till dem som ska sova, och  till dem som ska vara vaken ett tag till vi syns om ett tag. Ops, sorry man ska kanske säga vi hörs om ett tag.

Nu ska jag njuta av filmen för att
den filmen gör mig till en ungdom igen. Jag kan gå tillbaka till min ungdom och drömma hur det var att vara kär och att tro på det....

.

Det var så fantastiskt med fjärilar i magen



, maten som smakade ingenting eller de långa sekunderna tills man såg honnom.......


Åh, jag saknar dem momenterna. Till alla er där ute:
Njut så länge det går!!!


(En kärlek som håller för alltid i  evigheter)




De årena kommer aldrig tillbaka och ni kan aldrig göra det senare!!!



Man kan alltid göra det senare men aldrig på det viset som när man är ung. Allt har sin tid och ska man känna dem fjärilarna i magen så ska man vara ung. Ska man tycka att maten känns konstig för att den smakar ingenting så ska det även det vara i sin tid.


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter ju supertrevligt det =)

Blev bara en mys helg hos pappa för min del =)



Kram Savefors♥

2010-04-06 @ 10:53:26
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0