Flygplatsen

Idag så skjutsade jag Brenda till Luleå Kallax. Jag var jätte trött först när jag satte mig i bilen. Jag sa att jag kunde skjutsa Brenda och att det skulle inte var nå problem alls, Ja, tjena

Det sa bara boom, och så blev jag enormt trött.....haha
Jag hade precis ätit middag så det var därför kanske



Åh, jag kände mig nästan så mätt!!!!!
Jag åt inte så jätte mycket men det kändes så iallafall.
Jag måste gå ner i vikt nu, nu är det super nödvändigt, men det ska jag berätta en annan gång.
Jag måste komma in i mina kläder för att nu går jag bara med mina träningsoveraller.....
Jag har gått upp hela 10kg från förra året. Jag vägrar att köpa mig nya för att jag envisas med att jag ska gå ner i vikt!!!!


vad jag gjorde var att jag tittade på vågen exakt som hon på bilden hahahahahahaha


Mitt råd :
Gör inte som mig!!! lol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0