Gog morgon

Hej, jag har haft ytterligare en till fantastisk dröm.
Jag vaknade med super humör en gång till:
Jag vet inte vad det är men jag mår jätte bra när jag sover hos mammsen!!


Mina kompisar från Bulgarien började ringa mig för att önska mig Hristos Voskresi, och då måste man svara Voistina Voskresi!
Så då började man ringa tidigt på dagen, inte på morgonen för att inatt var det en sitta-uppe-kväll som sagt. Ja, det betyder om ni förstår rätt att jag och Stella vaknade kl:13.00haha!!!
Vi var super utvilade och glada. Sen jag mamma och Stella for för att promenera i den blendande varma solen!!



(idag efter promenaden) 

Nu ska vi fika, kaffet är klart så då hörs vi sen!!!
Puss, puss


Gott,va?!!!

Dem bilder är från igår

Jag blev trött igår så orkade  inte ladda upp bilderna men ni kan se dem idag



Jag älskar mammas ägg!!!



Mini lax-pajer.....yummie

 

Lax-låda (allt detta har jag och mamma gjort)





haha vad allvarlig jag ser ut.....



Miche och Stella



Blink, blink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0