Grattis till Mim!!!

 Grattis Mimcho! grattis på födelsedagen!!!
Nu väntar jag att det ska bli kl 12.00 för att jag vill ringa min kusin och gratta på födelsedagen!
Hon fyller år idag och jag vill önska henne allt det som hon önskar sig plus allt detta som jag önskar för henne!!!
Jag vill och önskar hela familjen att vi ska ha all lycka,glädje och hälsa i världen!!!
Jag önskar till hela släkten allt detta som vi har önskat oss men som vi inte har fått, att vi ska det nu i år!!!


Jag har inte berättat min dröm än!!!
Jag tänkte sova på det så kanske jag drömmer andra serien haha!
Man vet aldrig, det kan hända.... ^^
Är det menat att hända så kommer det att hända på ett eller annat sätt! 
Jag har tid så jag kommer att vänta  (eeh.. kanske inte sitta och vänta), ( man kan alltid skynda på turen, lite grann)



Vill ni veta nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0