Hade inte tid att äta idag

Jag ville så jättegärna komma och vila idag, jag kom hem och startade en tvättmaskin och lade mig.
Jag försökte sova medan kläderna tvättades, men då ringde alla och ville prata med mig.
Så jag gav upp efter det tredje telefonsamtalet, annars brukar aldrig min telefon ringa, men just när jag ska sova så ringer allihopa!
Jag hittade väldigt fina leggins på Lindex idag, men jag är så trött nu, och Stellas dator gick sönder+ Stellas webcam slutade fungera.
Och den här bajsskiten som jag skriver på, han som fixade datorn sket i att ladda ned programmet, så nu har jag ingen webcam heller.
Inte nog att han inte fixade datorn som han skulle, men jag har ingen kamera pågrund av det och datorn är saktare än någonsin.
Och det tar 20 min för den bara till att startas.
Jag hatar när någon kommer i mitt hem och säger:
"Ta det lungt, jag fixar det här!"
Bara för att dom tror att dom kommer att vara med mig, och sen när dom får reda på att dom inte kommer vara med mig, så avslutar dom aldrig saken som dom har påbbörjat, aldrig, aldrig, aldrig!
Jag hatar falska norrbottniska mammas-oligofren pojkar.
Dom är så jävla falska och pågrund att dom är så jävla avundsjuka på folk så dom förstöra allt för en, dom försöker vara en som dom aldrig kan och kommer vara.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv. okej! jaa, samma här, blåst lite men solen värmer lite. Tack,detsamma!

2010-04-23 @ 22:26:32
URL: http://dendarjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh my god. har du en stång hemma? bor du i sthlm?ahhaaa

ja kan ge privata lektioner *ahah

nä men. man gör olika snurrar. kan du några?sen får man lära sig att klättra..o hänga upp o ner o sånt.

ja har videos under kategorier..



2010-04-23 @ 23:16:01
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du barn förresten?

isåfall..hur fan kan du ha en sån kropp?:O



om du youtubar o skriver poledance så finns d många videos. ja har inte gjort något direkt som visar steg för steg.

ja önska ja hade en stång hemma:(

2010-04-23 @ 23:23:32
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0