Hej å hå!

Först vill jag tacka mina skapare speciellt en av dem:Stella


min skapare replik:

Du få mig att känna mig som GUUUDD!! hehe


Vi skojar som det bara går!!!


he he he!!!!
Så nu till inlägget;
Ja, nu är klockan WTF
Det menas jätte..... mycket och alla små barn måste gå och lägga sig!!!!!



HEY, WTF DET SAKNAR ETT ;   TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
TTTTTTTTTTTTTTTTTTT åj då det var bara ett T

ops, sorry, my misstake!
Så nu tillbaka till mitt inlägg......
ja, vi jobbade hårt eller min lille chef jobbade hårt medan jag tittade på hahaha ops sorry men jag fattar NADA!
Hon bara:
-Är det här bra?
Jag bara:
Mhhhhh ja vad tycker du då?
Hon bara:
- Ja, det tycker jag!
Jag bara :
-Men då så, Perfekt!
ha ha ha
Nu är klockan WTF så nu måste vi i sängen.
Ni förstår att vi kommer att sova jätte länge visst?
Så nu från oss båda två Kiss and Hugs!
XOXO!
Love you!!!


Det är jag och Stella!!!!!
Men så sööööööööööööööt!
XOXO



hehe!! 
Sov så gott!!




Yes thats me!!!!
(eftersom jag tryckte men det kom inte  t-en Stella sa :
- mamma stavar man det så?   Jag bara :  
nej men jag försökte verkligen
(jag menade att jag tryckte men det kom inte)
vi skrattade som galningar!!!
 


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Hoppas att du får en bra påskhelg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 09:09:47
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Kremi

Finns det plats för mig då, i prascho's sofa?:D

Cunka

2010-04-02 @ 11:22:42
Postat av: nicole

eeeh moster man fattar juh jätte mke!!!!!!??

Av vad du menade men detta inlägg asså???? ;o

höhööööö X)

2010-04-02 @ 13:18:22
URL: http://nicolewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0