igår

Igår satt jag med räkningarna till kl 24.00

Förstår ni vad många räkningar jag hade

 

Åå, det kändes exakt så här.
Jag har kvar min träningsvärk


men jag ska jspringa den bort!!!
Kan man säga så, eller?
Det låter bra i mina öron


lite överdrivet :



Jag är hungrig igen.....

Hur ska man gå ner i vikt utan att man är konstant hungrig?
Kan man det eller?
Hur blir det när ma börja äta lite då?
Blir det snabb upp i vikt igen eller?

Det måste finnas ett balans melan det men jag kan inte hitta den balansen


Kommentarer
Postat av: Housewife D

Visst kan man gå ner i vikt även om man äter hela tiden men se bara till att äta rätt. Ät frukt, grönt eller annat nyttigt så går du inte upp i vikt även om du äter här och där.

2010-08-11 @ 06:41:45
URL: http://dianasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0