Jag vill köpa, köpa, köpa

LOOKBOOK.nu:

Jag vill och vill men har aldrig tid för det. Jag vill köpa kläder ,gå ut med kompisar eller bara gå runt i affärerna men det finns aldrig tid för det . Jag har funderat ett ganska bra tag nu på att flytta till Stockholm så nu kanske jag ska ta och lista ut när det ska vara!!

Jag vill hitta kläder efter min smak som dem här. Jag var så spontant som ung, nu har jag inte ens tid att vara det!!!

Hur kan jag bara bli så gammal och trött??
Hur blev man det, varför blev man det?

Jag vill inte det



Tur bara att jag inte röker, för då skulle jag vara exakt som den gamla gumman!!!

Oj då !!!

Nu ska jag ut och bränna lite fläsk!
haha......
xoxoxoxoxox


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hej såa bra .D

jag la till dej PRecis:D

det är en läsare som har redigreat den lite ;D därför jag ser så söt ut;D

2010-04-05 @ 12:25:56
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Mamajay

Hej allt bra?

2010-04-05 @ 12:49:44
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0