Jobba, jobba, jobba

Jag var och jobbade redan kl6.00,  när jag kom hem så sov min älskling fortfarande, och jag tänkte; Äsch, jag låter henne sova ut, hon behöver det.
Så jag tog på mig träningskläderna och tränade hårt för achul och gick ca. 1 timma, så nu är jag glad och nöjd, och Stella också :3
Jag har fortfarande, huvudvärk och jag funderade till varför jag har det, men efter det att jag kom hem så började det snöa!
Ja, nu vet jag varför i alla fall.
Nu ska jag och duscha

i en sån (Kanske en vacker dag)

Eller i en sån

Det finns massor med fina duscher....

Men ni vet säkert att allt fint måste man dela med nån för att man ska kunna njuta eller hur?
Så nu tänkte jag önska mig att det fanns en som väntade på mig i duschen...ni vet man behöver alltid hjälp med intvålningen!

Mmmhhh....
Jag vet exakt vem som ska tvåla vad...hehe!


Inte dåligt eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv; tack så mycket, och detsamma! :)

2010-04-17 @ 13:23:46
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: EVELINE - Suncloud.

alltså wow vilka häftiga duschar! haha lyx det vore att ha nån av dom.

2010-04-17 @ 13:44:05
URL: http://suncloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0