Lampa

Idag så hann jag promenera 2x 7 km, så tsm vart det 14 km!
Nöjd..:D
Jag har  inte hunnit sova en endaste timma inatt, jag vred mig runt i sängen och funderade på en massa saker, för att jag såg på otroliga saker, så att jag knappt kunde vänta tills morgonen, så att jag skulle börja med dom.
Jag är en sån ivrig person, kan aldrig vänta-.-'


Jag tittade på folk som inspirerade mig jätte mycket, så att jag knappt kunde hitta plats i sängen.
Jag har alltid varit sån, men det kanske är en bra kvalité hos mig, who knoows(nobody knows).
Fast allt detta åkte jag till skolan, och allt var normalt.
Efter skolan for jag och mammsen och promenerade.
Helt plötsligt ringde en kvinna som ville köpa min lampa som jag(Stella) hade lagt upp på blocket.se!
Vart superglaaaad!
Jag har länge velat bli av med den, äckliga lampan (dåliga minnen, blääh!).
Ja, dem kom, och dem funderade ett bra tag så jag trodde typ aldrig att dom skulle köpa den.
Dem såg ut att vara väldigt pretensiösa.
Dem frågade tillochmed deras lilla dotter som säkert var 3 år gammal, om hon tyckte om lampa, som om hon skulle ge dem råd om dom skulle köpa lampan, eller inte!
Hur som helst så är jag superglad att jag blev av med lampan (den fula, äckliga............)
No-more bad memories, yeeeeeey!



kolla så fin lampa hehehehe!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0