Mammsen.......

Jag slutade för en timme sen och så kom jag på en gång hit!
Nu väntar Stella på mig för at hon och Nino ska blogga så min tid är super kort annars så knuffar dem mig iväg.
Det var så mycket folk på jobbet att jag blev trött bara att titta på dem.
Nu sitter vi och äter godis och väntar på påskkäringar.
Jag hoppas att de hinner komma före godiset är slut;)))
Först var bara jag som åt från de men nu är det jag, Stella och Nino. Miche vägrar att åka hem så alla andra jagar henne just nu.Nu gråter hon och min hjärta går sönder!!!
Det hade kommit bara tre små käringar och de fick lite godis av mammsen men än så länge så det är ingen som har kommit hem och kanske tills de kommer så är godisarna som sagt slut!!



Å, jag önskar mig att jag var en häxa!!!
Oha vad jag skulle ha kul!!!
Jag skulle prova alla förtrollningar i världen som fanns och inte fanns!!!
Jag skulle vara den bästa häxa som existerade, jag skulle förtrolla alla och skulle göra mig odödligt och skulle göra så att jag förblev 23 för resten av den existerande världen!!!



Tror ni att det skulle finnas nå sånt"dont drink and fly"?
Näää det tror jag inte det skulle finnas nå sånt och i så fall så skulle väll polisen flyga också eller ???hi hi hi
Jag älskar att flyga(så sagt) så jag tror att jag hade blivit den bästa där med:))))
 Å, tänk er ett värld utan problemer.
 Åh, vad skönt det skulle vara.
Skulle vi då vara super feta eller super smala(utan stress)?
Hur skulle man vara utan problem, det var en intressant tanke tycker jag!!!
Tänk lite där ute och svara gärna så jag får höra era tankar om det



Jag hoppas att man blir inte så här av alla förtrollnings drinkar......

Jag hoppas att man blir som man förtrollar sig till:
Tabitha_03.gif Tabitha image by Tabitha008

Jag vill bli en fin och snygg häxa........

Puss, Puss
Kram, kram !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0