Mat

Jag gjorde världens godaste mat idag, hehe!
Vi åt jättegott, så sen vart jag så slut att jag inte ens orkade lyfta mig från stolen.

Såg säkert inte ut sådär vacker, men kändes så, MOAHAHAHAHHA!!!

Jag lämnade Stella på träning(hon simmar), sen åkte hem till mammsen med mina böcker så att jag kunde plugga.
Men min sömnlöshet hann ikapp mig.
Jag kunde knappt läsa eller prata med mammsen(ledsen för det!!!), så jag bara i soffan gapstirrade i taket.
När Stella ringde så orkade jag nästan inte lyfta mig från soffan!
Ja, det går så när man inte sover, och det tråkigaste är att allt kokmmer på en och samma gång.
Så, nu gör jag mitt (kanske) sista inlägg.
Så önskar jag er;
God natt och sov gott, Love Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0