Movie night.....

Nu har vi överätit och överdruckit. För att inte känna oss alldeles för äckliga så promenerade vi till OK för att hämta film.Vi fick två filmer istället för en. Det visste jag inte tills nu men nämligen så fick vi det för att jag kommer alltid för sent med mina filmer och med dåligt samvete, men dem är så gulliga dem på OK.......

Nu ikväll tog vi två filmer, dom heter
 Se hela bilden
All about Steve

Dorlan Gray
(ops min bild fick en stark vilja och den ville absolut inte gåå bort från där så,
←Titta till vänster om ni vill se bilden...hahahaha)






Ingen aning om de är ens bra men det fanns inget annat. Har nån sett dem filmerna och är de ens värda att spendera tid på....:)
 Nu ska jag ta mig ett glas vin och missa i soffan med Sissi.
Vi hörs snart igen, men tills des så Pöss, pöss och till dem som ska redan i sängen Sov så gott och vi hörs med er imorgon....
XxxxxxxxxOooooooooXxxxxxxxxxOooooooooooooooo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0