Nu är jag hiiiimla trött!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket dom sista 2 dagarna, och därför ber jag jätte, jätte, JÄTTE mycket om ursäkt!
Jag lovar att komma igång, men idag så blir det också kort, kort, kort för min del, för att jag har sovit 8 timmar på 2 dagar + tränat som en idiot,, för att jag ska kunna komma in i mina kläder före jag åker till Vegas.
Jag kan säga så här, igår var jag först och gick jag 8 km., och sen så tränade jag mage. När jag kom från skolan och såg på bilderna från Zakynthos (och såg hur smal jag var) så fick jag lust att träna arslet av mig!
Så jag åkte en gång till, till träningshallen och spran 10km+ gick 2 (km).
Jag kan säga såhär, jag kan aldrig springa efter maten, fast jag bara åt sallad.
Det kändes som om dom 2 sista kilometerna så hållde jag på att kräkas över bandet!
Jag har ingen tålamod heller, så jag försökte att övertala mig och tänka på saker, men tråkheten vann!
Så jag slutade att springa efter 10 km.
Jag hade tänkt springa lika länge som Stella tränade, 1.30 h.
But, det var för tråååååååååååkigt!!!!
Kan man inte uppfinna någonting som gör det kul att springa!?
Jag har försökt att läsa, och lösa Soduko, men blir bara förbannad då jag inte kan se vad det står!!!!!!xD
Det går bra att göra det när man går, men inte när man springer!
Jag läser när jag går, hela tiden asså!

Vacker view över Patra!
Stella tittar på båten som ska ta oss till Italien och Zakynthos!
Där var vi sitter på bilden(Stella) är en Ouzo resturang som folk kommer, beställer Ouzo!
I Grekland så kan du inte bara beställa Ouzo, du måste också beställa en speciell "Ouzo-bricka" som är någonting som liknar Tapas.
Varje plats har sin egna meny på "Ouzo-brickan".
Om man inte beställer mat, så tillkommer det morötter, gurkor, oliver eller massvis med chips!
Dom är noga med att man inte ska dricka sig full, för att dom vet att Grekerna kör efter att dom har druckit.
Vi hade askul den dagen, där, på den resturangen/platsen.
Jag drack och åt, medans Jani fick köra sen -hela vägen till Athen- /STACKARN!/
It´s not my fault! Han ville ju presentera mig till Ouzo+ "Ouzobrickan"..........!
Hahah!
Det hände många fler gånger, xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0