Nu är jag klar

Nu har jag duschat och är inte Stinki längre!!
Klockan har blivit alldeles för mycket så nu ska till mammsen och äta(själv) för att dem har redan ätit.
Det tog för lång tid, som jag sa kan man göra många andra saker än att städa???
Eller hur??



Man kan ta hand om sig för att ser bättre ut.

Man kan se bra ut om man tar hand om sig själv..
Det är bara få som är bra utan att de tränar eller göra nåt för att se bra ut.
Det är svårt att hålla med det tempot vi lever i, eller??

Jag blir ganska ledsen när jag inte hinner, när jag har inte tid för att gå och träna eller göra nåt för mig för att må bättre!!

Man ska göra minst 10 saker per dag för sig själv för att man ska må bra!!!

Hur många av er gör det???


Svara jag är jätte intresserad av att veta hur många?

Nu måste jag iväg och äta!!



Oj så gott! Nu blev jag hungrig!!!!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

diggar headern!



ta hand om dig :)

2010-04-05 @ 20:39:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: LINA GUTSFASSON

Fiin blogg! :)

Kram

2010-04-05 @ 21:06:48
URL: http://aslg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0