OMG

Vet ni vad som hende idag?
Ni kan aldrig gissa....hehe
Jag fick mina saker hem idag, dem jag var på väg att hämta så många gånger men kom aldrig fram.....
Ja, vad ska jag säga som dem säger "Om Muhamed kan inte komma till berget, så berget ska komma till Muhamed"


Jag vet inte om ni har hört den men jag har hört den uttrycket många gånger....
Det var inte meningen att var lat men det blev så.... Sorry!


(lite överdrivet ironisk med bilden, tycker inte ni det?)

Annars det gick ganska bra.

(jag är fortfarande ironisk)
Nu har jag äntligen min data, och imorgon så ska jag gå och kolla på an annan data som jag kanske ska köpa. Jag behöver en data att ta med speciellt nu när jag har planerat så många resor:=D



hehe,
Ok, ok nu ska jag sluta larva mig!(änu en till)(åå men det var sista larvet)

UUUUUU vad äckligt!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0