plugga,,,

Idag så började jag plugga ordentligt, och med juridik så vet man inte ifall det är rätt eller fel, det finns inget facit.
Jag har ingen att fråga heller, så det är bara att plugga utan att ifall man gör rätt!
Vad jag menar är att jag inte ids att offra så mycket tid på utan att veta ifall det har någon mening.
För min tid, är en dyrbar tid!
Jag önskar verkligen att någon kunde hjälpa mig................http://www.hig.se/images/18.637d307c124601c664e8000134/ledsen_smiley_liten.jpg

Sorligt, sorligt..Men vad ska man göra?
Det är väll bara att bita i det sura äpplet ibland, och bara gå vidare?
Det blir iaf långt plugg idag, för att jag måste vara klar tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0