Promenad

Promenad?
Nee det blev 10 km springa istället
.

Det var en lång dag idag på affärerna men mammsen köpte skor till slut!!!
Det är jätte svårt att välja skor när man har konstant ont i fötterna, eller hur?
Det roligaste var att vi var in i fyra affärer och varje en rekommenderade  oss en och samma löparskor:)
Ja, vad ska man säga:)
Ingenting jag bara skrattar!!!

Gott folk Sverige har slut på löparskor!!!
Det enda säljarna rekommenderar är skorna som jag har på mina fötter och dem är jätte eller dem mest skönaste skor som jag har haft MEN dem går sönder efter bara en till max två månader(hård träning)


Det är dem skorna som går sönder snabbt men de är jätte sköna på mina fötter!!!
Vet ni hur svårt det att hitta bra passande löparskor???

Varje fot är unik så man kan inte bara säga :
- Köp som mina dem är jätte sköna!!

Nee det förstår ni visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0