PS

Nu är säsongen igång för mig och min Silva!
För dem som inte vet så är det en liten, spring-steg-kilometer-kalorier mätare!

Som man synkroniserar på en hemsida som heter silva.se.
All info samlas där, och man kan även se resultatet från andra medlemmar som är spridda ut i världen!
Bästa resultat håller en svensk, efter det kommer en slovensk, och trea kommer en från Great Britain.
Jag är på 885:te platsen, bohu!!
Jag har börjat gå med den "lilla aparaten" sen förra sommarn, jag gav upp på vintern för att jag är träningsnarkoman.
Slutligen ville jag bara slå, och slå mitt rekord.
Då kom jag upp till 6 timmarspromenad per dag!Och då förstod jag att jag hade gått för långt.

Men nu känns det som om det är dags att röra på fläsket.
Så nu är det dags är det att använda min lilla söta apparat igen =)
Silva stegräknare.
Det är en sån här jag använder, den heter Silva ex3 connect, superbra rekommenderar den!

Nu ska jag och Stella gå och promenera våran 2 och ½ timmars promenad!

Dagens träningsoutfit!




Fråga på nu bara, klicka HÄR för att komma till frågestunden!
Avslutar frågestunden den 13/4!!



Kommentarer
Postat av: nicole

HAHA JAG VET ASSÅ DEN SÖG! VI SÅG INTE ENS HALVA,,,HIHIHIHIHIH!!!!!!!!!!

2010-04-10 @ 14:54:22
URL: http://nicolewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0