Snö

Snö igen, hur kan det vara ok?

Det är vackert med snö men inte med slask!!!

Jag trodde att det skulle vara slut med det, men nej, det var det inte.
Jag tycker det är för äklligt när man går ut i slask.

Man hoppar som en kanin istället än att gå snabbt och rakt.
Jag längtar så jätte mycket för sommaren att jag nästan börjar deppa för det.
vi skulle utt och gå men nu när vädret är så ska jag in i hallen istället.


Har ni märkt hur anorlunda det är att träna inne och ute?
Det blir ett helt annat träningspass eller hur?


Idag ska jag springa 10km ska se om jag orkar att springa det inne för att det är super tråkigt inne. Vi har inte ens tv på in i hallen. Det finns tv aparater men dem är bara på ena sidan av hallen hahahaha,
Och dem vill säga att dem är modern sporthall men det är dem inte!


Det enda bra med den hallen är att man kan simma där tidigt på morgonen och då finns det inte så många som är där, just det tycker jag är det som passar mig!!!


Bilderna är lånade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0