Sommar

Jag längtar så mycket efter sommaren att jag kan knappt vänta. 
Kan ni vänta?
Idag jag tittade på ett hus som ska säljas och den hade ett sånt fantastisk trädgård att jag blev avundsjuk. Jag har alltid velat ha en trädgård med små gångkoridorer. Dem ska vara gröna med blommor, kanska rosor. Jag blev förälskad i deras trädgård idag att nu kan jag knappt vänta på att snön ska smälta så att jag kan plantera blommor. Nu tänker jag varför ska jag ödsla så mycket tid med det när jag vill flytta härifrån.

Åh, det är samma sak igen, jag vet inte vad jag ska göra. Så nu tänker jag, varför inte? Även om jag ska sälja vad spelar det för roll. Jag ska ju njuta så länge jag är här...
Vad tror ni vad ska jag göra:
Gård eller inte?







Trädgården får vara eget:)



Med jätte vackra rosor!!!
Och slutligen, trädgården får bara vara en Japansk trädgård och ingenting annat.

 

Se hela bildenSe hela bilden


Jag vill helst ha japanska körsbärsträd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0