Sovit gott!

Det var första gången på 2 veckor som jag fick sova till 12.30, och förståss som vanligt så vart jag väckt av en telefonförsäljare.




Fast jag har ringt och sagt att jag inte vill bli störd av telefonförsäljare, och att dem inte får ringa till mig, så finns det fortfarande dem som fortsätter ringa till mig, och stör.
Jag förstår inte hur dom kan tänka sig att sälja något, kl. nio, en söndagsmorgon!
Jag har inte gått någon försäljningsutbildning, men jag vet att folk använder sina söndagar, till antingen att sova ut, eller till att fixa hemmet.
Det finns väldigt få som inte gör något under söndagarna, antingen ungdomarna eller dom äldre.
Varför tar dem inte reda på vem är vad, är man ungdom eller äldre?
Så att dom kan göra deras försäljning.
Den enda orsaken till varför jag inte tar och stänger min telefon är för att jag glömmer,
då jag kommer ihåg är då jag är i sängen och påväg att somna, eller i värsta fall när: NÄR DOM j*VLARNA RINGER PÅ MORGON!!!!(ursäkta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0