Städdag!

Klockan är snart 7, och jag städar som en idiot fortdarande!
Jag har jobbat tidigt på morgon idag, sen kunde jag inte sova, så jag började tvätta kläder, vika, damtorka, damsuga, skura golvet..och alla andra tråkiga sysslor.
Börjar bli jävligt hungrig och sugen på ett glas vin, eller OUZO!!
Alla firar, föresten det är ju lönevecka, så såklart firar alla, så hur dum kan jag vara?
Garanterat så är det nog ingen som bloggar just nu, alla sitter och njuter av solen solen kom på eftermiddagen.
Eller det som jag tror är alla är någonstans och gör någonting roligt just nu!
Och jag har så jävla mycket att läsa och skrivar att det inte är sant!
Men nu snart är jag klar med min städning, och sängkläderna är vikta, strykta och golvet är skurat, toaletterna glänser, jag stinker USCH, hehe!
Så nu ska jag kasta mig i duschen, och ta på mig något fint(kanske)
Sen ta och lyxa oss på Thai Garden!
Sen kanske beroende på hur snabba vi är, så kanske vi hinner till bion ;-P

Jag går på väggen!OMG!:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0