sushi

Jag och min älskling älskar sushi!!
Om ni kommer ihåg så skulle vi äta stora vita bönor!!!
Men när vi var och handlade så precis när vi var klara så såg vi Sushi.
Då var det klart för oss vad vi ska äta ikväll.



Vi älskar sushi.
När Jag och Stella bode i Las Vegas åt vi varanan dag i två månader bara sushi.
Vi blev helt sålda på det. Tro mig det är jätte dyrt att göra det så länge!!!!

Dagens DISS, sushi från ICA!!!!!!UEK!!
 
Japp det var därifrån!!!
 

Jag tänkte bara säga att den sushi vi åt här var det mest äckligaste sushin jag ätit i hela mitt liv!

1
.För det första så  var riset överkokt.
2.För det andra så hade dem rullat rollerna medans riset var varmt.
3.För det tredje så var sjögräset mjukt och elastiskt som tuggumi (på grund att de rullade rollerna med varmt ris).
4.Sen så hade dem så lite Wasabi att vi var tvungen att köpa extra.

På tal om det så har jag ont i magen just nu?
Jag undrar vad kan det vara???
Nope, jag undrar inte alls, jag vet varför!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0