Tända ljus

Jag och Stella for till kyrkogården för att tända ljus.
Det var lite skrämmande, men vi tog varann i hand och kept going strong.
Vi tände våra ljus, "vi sa några traditinella ord", och vi promenerade tillbaka till huset.
Mammsen gick och lade sig, och jag och Stella skrev på min blogg, och kollade igenom några bloggar.
Jag öppnar en flaska vin just nu, och vi ska se på tv, för att egentligen är det en sitta-uppe-kväll ikväll.
Nu ska jag försöka vara lite social med min söta lilla dotter, vi ser ett djurprogram om valar.
Allt känns så bra, så nu ska jag önska er godnatt, hoppas att ni får en mysig fortsättning av kvällen.

Sov så gott, godnatt och...
Xxxoooxoooh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0