Träna

Jag var vaken tidigt och for för att träna. Det har blivit bättre nu(jag har inte tålamod med att gå eller springa, för att jag tycker det är otroligt tråkigt),för att nu tar jag med mig en bok som jag kan läsa eller som idag så tog jag suduko



Jag måste säga att jag tror att folk tror att jag är helt galen!
Jag måste vara den enda som löser suduko medan jag promenerar!
Brukar ni göra så eller går/springer ni bara?

Jag tror att jag har gått  ner ett eller två kilo!
Mammsens våg visade det i alla fal!

Jag hade inte vägt mig på ett nästan en helt år, så nu vägde jag mig för bara nå dag sen och sen efter bara två dagar och då visade det att jag hade gått ner en och ½ kilo från första gången jag vägde mig i år!
Ja, då blir man glad eller hur. Jag tror(hoppas) att tills jag åker så kanske ska jag kunna ta med mera en bara träningsoverall.
 
Hörde ni vad de sa idag på Radio Rix?
Att nummer 1 på folkets önskelista var:
Att gå ner i vikt!
Visst är det tragiskt, eller vad tycker ni kära bloggläsare
 ?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Tack för kommentaren. Desamma till dig ha en dunder vecka :)

2010-04-19 @ 17:52:58
URL: http://patriciaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

sV; Tack, detsamma! :)

Vad har du gjort idag?

Kram!

2010-04-19 @ 18:05:25
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: pauline

Tack så mycket, och detsamma!



Haha, soduku på promenaden? Ja det var något nytt =)

2010-04-19 @ 18:30:47
URL: http://pauliinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0