Träningsvärk

Japp, jag vaknade med enorm träningsvärk. När jag tränade rytmisk gymnastik fick jag veta att man tar bort träningsvärk med att äta en sockerbit. Efter så många år har jag insett idag att det var säkert på skoj för att vi fick ändå aldrig lov att äta socker så en av tränarna var snäll och hon har säkert försökt att ge oss socker på ett eller annat sätt.
Jag undrar då fortfarande, hur tar man bort träningsvärk?
Jag har själv alltid försökt att träna mer än den dagen då jag fick träningsvärken. På sånt sätt trodde jag att smärtan skulle gå iväg. Yeah, i have right most of the time, hihi.
Jag brukar ha rätt, tror jag



Åh, vad jag saknar mitt gamla liv, då jag spelade rytmisk gymnastik!!!!!

Visst ser det fantastiskt vackert ut?
Jag kunde allt detta och lite till..... Det känns så för att vår gymnastik var mycket svårare än vad det är nu.
Nu går dem, efter nåt sorts programerat program, för deras program. Det är säkert väldigt svårt fortfarande men nu måste man ha några saker i sitt program och dem är obligatoriska. Med det jag vill säga att man kan träna bara dem sakerna och bli bäst på. På våran tid fick vi nytt program varje år och det var ingenting som var obligatorisk(i stora porsioner), men man skulle ha nåt som var eget- super svårt och super originellt för att man skulle plasera sig på prispallen!!!

Jag är faktisk junior världsmästarina!

Det är jag väldigt stålt över:)



Hon heter Maria Petrova
och är min kompis,från min tid (då jag tränade) och hon har blivit världsmästarina tre gånger.

Det är cooooooolt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0