trötta

Åh, om ni bara visste hur trötta jag och Stella är idag!
Gårdagens promenad satte spår i oss.
Stella har en enorm blåsa på sin fot, och jag har sjukt mycket ont i smalbenet.
Hur som helst, så jag och lilla älsklingen, var ute och njöt av den soliga söndagen.
Efter att vi blev väckta av telefonförsäljaren förståss.
Det såg ut att vara varmt, och fast det var +6 grader i skuggan, så blåste det ändå kallt när vi promenerade.
Efter promenaden käkade vi frukost, och fixade oss+ några saker hemma.
Nu äntligen efter ett år väntetid (bara mitt fel) så ska jag åka och hämta min dator och alla mina elektroniska småsaker.
Varför jag inte har åk tidigare, var på grund att varje gång jag är på väg dit så dyker det up något annat...
Jag hoppas att den tiden kommer snart:) och hat jag hämtar dom.
Så nu ska vi, hela släkten hos mammsen, för att det är en så fantastisk dag, att man bara inte får vara inne.
Dom har tänt brasan, tagit fram kotletterna, gjort min favorit sallad, och flaskan med Ouzo väntar på mig vid bordet!

Så kära bloggläsare, håll tummarna så att ingenting kommer i vägen nu när jag ska hämta mina saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0