TV

Nu sitter vi bara och degar framför tven. Just nu vill jag bli förtrollad och förbli osynlig för att jag vill försvina bort härifrån nu. Jag är bara allmänt less. Jag vill bort och sen när jag vill så kan jag bara komma tillbaka!!!*


Kan man göra det? Kan man det, vem vet!?


Kan man vara Peter Pan?



och bara komma in genom fönstret och när det blir nog flyga iväg, det skulle jag ticka jätte mycket om.


Tänk om man då var

Tinkerbell.jpg image by rigorian

Kolla hon spelar (rytmisk) gymnastik (precis som jag har gjort det !!!

Jag tycker om att försvinna in i drömmarnas värld,ni då????

ska livet vara grått eller rosa?
hur ska den vara?





Så här eller så här:



 tänk, hur vill ni ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0