Vår

Idag så kändes det som om våren var bakom dörren!
Folk har redan kastat dom tunga jakorna och tagit fram dom korta, tuna och färgade-glada små sakerna, hehe.
På skolan så har vi ett lärare som pratar skånska så med andra ord så fattar jag bara hälften.



Ja, det blir så här ibland!

Vi har lunch så jag kom för att se lite på datorer som jag ska välja mellan.
Igår så sa jag till en kompis fel information om en dator, jag sa att den håller upp till 16 timmar men idag så frågade jag tjejen hur det var och hon sa att hon hade sagt 5-6 timmar....
Opps! 
Så nu ändras mina planer. Nu ska jag ta och titta omgående den Mac-en som jag skrev igår om

Åj, se vad jag hittade idag då, ännu flera gärger...
Jag ska inte äta nåt från här inte. Jag måste äta bara proteiner nu så jag håller mig undan skolmaten
 
Ja, det är ingenting jag vill ha, fast vi har en chinesisk restaurang

men det är bara fryterad där (nästan) så

 
No thanks!!

Jag måste ju komma in i de (speciella) kläderna jag vill före RESAN!
Nu ska jag dra!!!
XxxxxxxxxOooooooooooXxxxxxxxxOoooooooooo
Love ya!!!


Kommentarer
Postat av: Robina

tackar!

2010-04-14 @ 13:19:50
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: e.golander

okej fan vad coolt, var beställde du den då? måste man inte ha en stång hemme då? :P kram

2010-04-14 @ 15:08:11
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0