Vin

Ikväll så tänker jag ta mig ett glas vin och njuta av en film med Stella.
Jag var och handlade i staden bredvid bara för att slippa se någon bekant.
Medan jag handlade så besökte jag en sport affär. Ja, dumma jag som trodde att det var en bra ideé upptäkte snart hur dolig ideé det var vid min första bixa som jag provade.
Hur kan det bli så jätte stor skilnad på bara 4-5 kkg.
Jag är helt speechless




Åå, så kände jag mig!
Tro mig det var det värsta på länge.
jag lämnade omklädninsrummet  med tårar och for därrifrån!

Det är inte sant vad händer med mig?????????????????????????

Jag har etir bara salad och salad och salad och kyckling med salad och salad och salad och fisk med salad och sen igen och igen och igen i fyra månader nu och det värsta är att jag går upp i vikt!!!
Hur kan detta vara möjligt?


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Tack detsamma! :) Ser att vi har ungefär samma problem med vår vikt. Jobbigt! Men kämpa på! Jag är inne på 5e dagen nu med "detox" funkar bra än så länge :)

2010-04-16 @ 22:23:04
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0