Yummiee

Jag kom bara för en timme sen här hos mammsen (igen).
Igår var jag kvar framför TV tilllkl 12.00
Det var tufft att gå upp på morgonen.Speciellt efter den fantastiska drömmen jag hade!
Det är inte ofta jag kommer ihåg mina drömmar men idag kom jag ihåg även den minsta detaljen.

Jag hade en sån underbar humor att jag nynnade hela tiden på jobbet:)))
Jag tror att varje en människa efter en sån dröm skulle vara lika glad som mig!!!
Nu tror jag att jag har fått eran uppmärksamhet, så snart kan jag berätta min dröm för er!!!
Vill ni det?

 
 


Om ni bara visste vilken dröm det var mmmmhhhhhhhhhhhh
jag berättar det sen!!
Puss, puss jag måste baka klart med mammsen kvällens kakor
Vi hörs!!!!


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Gjort något kul idag?

=)

Kram Savefors♥

2010-04-03 @ 21:53:21
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0