Happy

IM FUCKING HAPPY!HAHAH!
Jag bryr mig inte om vad som kommer att hända med mig i framtiden. För att juat nu är jag happy.
Det händer inte ofta men jag är happy, när den 'happy' är borta kommer jag att fortsätta att bry mig om vad som kommer hända mig imorgon. Dom 'happy-stunderna' är väldigt korta. Så jag försöker ta reda på dom, för att kunna njuta av deras fulla kraft så länge det varar. Nu är klockan halv 4 och jag kommer att vakna om 3 timmar och min happy kommer att vara borta. Men jag är glad att jag kunde uppleva det ikväll. Om jag kunde uppleva det så finns det hopp för dom som har tappat all hopp.

Jag älskar er, alla ni där ute. Ta hand om er, och älska varandra i stunden som ni tror att man inte kan älska varandra.

Jag skulle aldrig överleva om det inte var för min oändliga, stora, obegränsade, ovillkorliga kärlek till min dotter.

Sov gott, ta hand om er.






Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0