Skola

Idag var jag på skolan och det kändes inte bra!
Jag vill att sommaren ska fortsätta och att jag kan åka på semester.
Jag har lite skolkänsla men det är inte mycket. Jag längtar på nå konstigt sätt men jag vill att det ska inte vara så komplicerat. Jag vill att jag skulle klara alla tenter och kunna börja om på nytt med nya krafter och högt huvud. Jag har så höga drömmar så jag har inte råd att förlora en endaste tenta nu.......
Nu ska jag bita i ett surt äpple och bara plugga, plugga, plugga. Jag ska nu bevisa för mig vad det betyder att vara världsmästarina. Jag har kontroll och desciplin så nu måste jag bara komma i form, tro mig jag älskar utmaningar så ;"Let the game begin"
Jag måste bara klara det året sen kommer mina drömmar att fulbordas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0