Ute kväll.....

Ja, ja jag trodde inte heller det.
Vi var var ute, vi hade kul och bra. Vi åt gott, och vi drack dyrt ;)
Men nämligen så var det inte meningen att vi skulle ha det så jävla bra..
så blev störda mitt i det roligaste.
Vi kom, vi skjutsade, vi trodde vi besegrade det barn villiga men..! Vi hade fel :o
Barnen besegrade..som sagt..vi skjutsade och hämtade för att lämna dem.
Men nu..! Tillbaka till det ursprungliga, vi är klädda, klara, fulla och redo till att härja ;)
Vi gör ett nytt försök! Piteå, here we coome aganin ;)
Watch out you mother******* heheehheheh xD
okej, okej, måste lugna ner mig XD
Nu ska jag UT!:D
Så, ha en trevlig fortsättning på kvällen, puss och kram vi syns på stan..kanske imorgon..eller aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0