Fredag

Idag är fredag och det är min favvo dag. Vad gör jag då?......?
Ja, jag ska gå och sova nu:(
Jag har jobbat hela dagen och sen så sprang jag 15 km, och nu är jag helt slut. Kan ni förstå hur tråkigt jag har..........usch jag kan inte ens förstå det själv. Idag så hände det en sak som får mig att vilja spyyyyyyyyyy!
Jag hade ett möte som jag hoppades aldrig skulle äga rum, jag ville aldrig se denna människa, så på grund av detta så har jag inte varit i stan på ett helt år!
Kan ni förstå det, ett helt år,  men idag så kom denna människa och eftersom denna människa inte existerar  nå längre i min värld, med andra ord så valde jag att plocka bort människan från mina tankar och min värld, så jag tittade inte ens åt det hållet, fast den människan satt och pratade med mig i 10min. Om det var jag som gjorde så så skulle jag fatta vinkeln men inte personen i fråget. Hur kan man prata i 10 min utan att det andra svarar men ändå så envisas personen och frågar och spelar att allt är ok?!!!!!!
Hur kan det existerar sådana människor?
Jag skulle ha farit därifrån och skulle skämmas!!!!!
Fy på sådana idioter!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kär-Smycken!

Hallå! Long time no seen. Jag halkade in på ett bananskal och har pysslat med annat ett tag. Det har nu mynnat ut i en ny blogg som inte handlar om smycken.

http://tjanapengar.devote.se/



Ha det så jättebra och sköt om dig!

2010-07-12 @ 22:20:29
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0