jooooooobb


Jag har jobbat och jobbat. Vilket tråkig sommar.
Jag har bara jobbat, och jag jobba inomhus, och jag upptäckte idag att jag inte hade någon blekaste aning om hur vädret var.
Jag kom på att tänka på det när Stella ringde och sa att hon skulle och bada.
Alla små affärer har så dålig ventilation att det är hemskt. Och jag tror att dom sparar på det, och det blir så himla kvavt, och svårt att jobba där.
Det är då den första sommar som jag jobbar, på.........jag vet inte hur många år sen.
Jag är ganska trött när jag kommer hem, precis som om det skulle vara vinter.
De varma dagarna går en efter en, och snart är det höst igen =(
Men då när hösten kommer, min sista dag på jobbet så efter jobbet så ska jag ta flyget till Stockholm, så tar jag flyget vidare till Japan.
Jag ska gästa Nickelback.
Och så ska jag ha jävligt kul och bara äta SUSHI!!!!!!!YEAAAH, jag räknar alla dagarna, varje dag som går är en dag närmare Japan.
Jag hade planerat att hälsa på mormor, men då blir det efter Japan-resan.


Bite you all;)))


Kommentarer
Postat av: Jonna

Anmäl dig till tävlingen "månadens sommarbild" här: http://yonnaarvidsson.blogg.se/2010/july/manadens-sommarbild.html#comment



skulle vara jätteroligt! :)

2010-07-06 @ 22:09:49
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0