Moshi Moshi



sådär hälsar man dit jag ska ;)
Så nu har jag biljetten i handen, wohoooo!
Jag kan inte tro det eftersom det är en av mina stora drömmar.
Jag kommer garanterat att pinka på mig av glädje hahha:D

Idag var det en fantastisk dag för mig. Jag måste säga att jag vet en sak, jag undrar ifall det är samma sak för er men för mig är det iaf så: För folk så är 13 ett olycksnummer, men för mig är det mitt lyckonummer.
En sönder spegel är för alla andra olycka, och för mig är det tur.
Nu räknar jag dagarna tills jag ska fara, men nu är jag också glad att PDOL kmr, och jag ska vara där för första dagen på flera år! Nu har jag också planerat, att jag ska ta min tid och slappna av, och njuta med ett glas vin elr öl i handen.
Det tänker jag garanterat göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0