Storforsen-hotell

Det var fantastiskt där, jag har inga ord!
Jag vaknade efter kl.12.00 vilket betyder att jag sov 12h i sträck!
Resan dit var helt okej, vi kom och vi blev bländade utav utsikten och av det som väntade på oss.
Vi låg och solade och njöt samtidigt utav utsikten, sällskapet, och maten.
Före vi började göra oss klar så tog vi en rejäl, 21årig whiskey som warm up.
Middagen var bättre än förväntat med återigen den fantastiska utsikten.
Efter middagen så tog vi en promenad längst forsen, och satte oss vid en grillplats.
Vi öppnade våra vinflaskor och satt läänge både för att njuta av solnedgången och vilda forsen.
Vi var i den nya avdelningen så rummena luktade nytt, nytt, nytt och sängarna var så hmhmhmhmhmhmhmhmhm....
Vi åt en fantastisk frukost, full med alla de onödiga sakerna som ibland kan behöööövas ;)
Vi tog en lång omgång påväg hem så att vi såg en radda med värdigheter, som var värt att se.
Vi packade av, så att jag och Stella tog en lång 2timmars promenad.
Sen myste vi framför min NUMBERONEFAVVOFILM! Före Pirates of the Caribbean.
Avatar ;D
Jag kommer med bilder imorrn eftersom jag ska gå och lägga mig nu.
Goodnight, and I see you everyone!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0