Hemma

Idag vaknade jag tidigt efter att Stella gick någongång, kunde inte sova.
Men idag var det p.g.a min allergi.
Det är inte skönt,  och mina läkare säger att jag inte behöver ta nå mera sprutor, p.g.a att det har gått 4 år, för att då ska man vara frisk eller på bättre väg, men jag är inget utav det.
Det var så länge sen att jag inte ens kommer ihåg, när jag la mig på soffan bara under en eftermiddag och bara kunde sova.
Sen gör allergin mig också jättetrött att mina ögon bara vill stängas, så jag fungerar nog inte normalt.

Naaaaaaaaaw, kolla på min katt!
Sovgott!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja de e sjukt svårt att ta det lugnt när man väl är ledig xD

2010-06-09 @ 02:49:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0