hmmmm

Jaaa, idag var det början på min första lediga vecka!
Men, ingen ville tillåta det.
Jag hatar mina grannar, eller hatar är ett starkt ord, men dom är så jävla irriterande, och nu ska jag berätta varför.
Jag har en granne som har 4 barn och en j*vla hund!Hon släpper ut dom kl.06.00-allihopa, barnen och hunden- och jag sover med öppet fönster varje kväll.
Så barnen börjar skrika och skratta och är så himla högljudda, och hunden,  börjar förståss skälla.
Så helvetet börjar från kl.06.00, och slutar inte tills dom går och lägger sig kl.21.00
Jag förstår inte varför dom inte far på skolan nå längre?
Men jag kan lova er en sak, om jag hör den lillla bajshunden skälla imorgon så kommer jag gå och bråka med dom-.-'
Som tur är att jag kommer flytta här ifrån.
Så först vart jag väckt av dom, sen sa min dotter HEJDÅ MAMMA!
Fast att jag spelade som om jag sov...
Och precis när hon låste ringde telefonen..

Dom på mitt arbete behövde extrapersonal.
Så dom frågade hur snabbt jag kunde åka hemifrån.
Dom ville dåå iaf att jag skulle åka på en gång.
Så sen kl.09.00 har jag jobbbat arslet av mig, och jag kom hem 21.30.
Det är därför jag inte kunde blogga idag heller.
Fast jag hade lovat er alla att jag skulle blogga, blogga och blogga.
Och tro mig det är det jag vill så nu hoppas jag imorgon att jag låts vara ifred, utan en hund som skäller, och utan barn som skriker, bara jag i sängen och dötyst......HEHE, stooooora drömmar.
Hursomhelst, nu är jag skittrött och måste säga............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0