Jag glömde att ....

jag blev så kär i mig när jag såg hur vackert jag blev på bilderna utan smink att jag glömde att säga om vädret!!!!
hehehehehehehehehehhhehehehehhehehehehehehehehehehehhehe.(inte lite ego eller hur!!!???)
Så kan det vara ibland!
Idag så var det det konstigaste vädret jag set på jätte länge här i Svergie!
Det regnade, det var super varmt och soligt, sen så var det blandat snö med regn och sen så haglade det!

Jag måste säga så vackert vår prinsesa var!
Jag grät av glädje!

Ja nu är ju Daniel Westling Prins med hela Svenska folket även om han varit Victorias Prins redan i åtta år  =)

Ett vackert Bröllop var det underbar klänning ljuvlig brudbukett en välpolerad och smyckad Kyrka gäster från hela Europas olika kungahus ja det är ju ingen underdrift att säga att dom gifte sig med pompa och ståt  som sig bör på ett äkta kungabröllop =) 

Victoria var fantastiskt vacker ! 

1.jpg
kyss.jpg
Och kanske en dag är det jag som för gifta mig med en prins, min alldeles egen prins♥!


Jag vet att han är där ute någonstans och väntar på mig, min prins!
Sov gott min prins, var än du finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0